close

Big big world(廣大的世界)-Emily Oriba 艾蜜莉亞

I'm a big, big girl

我是個大女孩

In a big, big world

在這廣大的世界裡

It't not a big, big thing

那沒什麼大不了的

If you leave me

如果你離我而去

But I do, do feel

但我真的感覺到

That I do, do will

我一定會

Miss you much

非常的想念你

Miss you so much

非常的想念你

I can see the first leave falling

我看見了第一片落葉飄下來

It's all so yellow and nice

如此的金黃而美好

It's so very cold outside

外面真的很冷

Like the way I'm feeling inside

就像我的內心一樣

Outside it's now raining

外面正下著雨

And tears are falling from my eyes

淚水從我眼底滑落下來

Why did it have to happen

這一切為什麼要發生

Why did it all have to end

又為什麼要結束

I have your arms around me

我擁有你的雙手圍繞著我

Warm like fire

溫暖如火

But when I open my eyes

但當我睜開雙眼

You're gone

你已離我遠去
arrow
arrow
    全站熱搜

    ayumi2030922 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()